Saturday, May 4, 2013

BONGKAR : Video Sumpah Laknat Saiful Di Depan Kaabah Meragukan

Dah tengok video Saiful Bukhari mengangkat sumpah laknat di depan Kaabah. Video tersebut pada 9 April 2012 tetapi baru dipublish di youtube sempena lagi 3 hari akan mengundi. Firstly aku tengok, wahh biar betul. Kalau betul Saiful Bukhari betul, harap kebenaran akan menjelma bagi pihak beliau. Tetapi kalau tidak benar, aku harap ALLAH melaknat dia kerana mempersendakan kekuasaan ALLAH S.W.T.

Aku tak sure sama ada aku akan ditangkap atau tidak kalau aku buat pendedahan yang aku rasa aku betul. First aku tengok, memang aku percaya video nie benar sebab video bewarna dan mempunya suara. Tak macam video-video UMNO/ BN buat yang video lucah. So aku pon tengok berulang-ulang kali untuk trace wajah muka Saiful samaada terdapat perbezaan tone. Ada sedikit. Oh it tdak boleh dijadikan bukti. Then ada something aku rasa tak kena.

Cuba perhatikan pada minit 1.03 saat.

Cuba perhatikan di saat ada seorang hamba ALLAH berbaju putih melalui di belakang badan Saiful. Seperti bertindih dengan Saiful walhal badan Saiful tidak sama sekali bergerak mahupun tersentuh. Aku pon jadi tanda tanya. Adakah ini hanya video menggunakan skrin hijau macam filem Cicakman dan Merong Mahawangsa. Aku tak mahu tuduh siapa yang create video ini. Tapi aku rasa ini satu penipuan.

Mereka dah mula belajar edit video bewarna dan bersuara, tapi hampa perasan tak, di kalangan ramai-ramai, suara Saiful amat jelas sekali berbanding background belakang. Itu mustahil. Cuba pergi market, rakam, background sangatlah bising. Allahuakbar. Sampai begini sekali politik Malaysia

Satu perkara lagi yang Sabahdaily perhatikan  ialah yang orang berjalan dibelakang Saiful itu kelihatan amat rendah walaupun orang tersebut menghampiri rapat Saiful. Apakah Saiful terlalu tinggi atau orang yang lalu dibelakangnya itu terlalu rendah. Ini meragukan.

P/S : Ya Allah Ya Tuhanku, tunjukkan lah kebenaran kepada semua rakyat Malaysia. Amin. -fizgraphic.com

Komen Anda

46 Responses to " BONGKAR : Video Sumpah Laknat Saiful Di Depan Kaabah Meragukan "
Anonymous said...
May 4, 2013 at 9:16 AM

kepada mana mana pihak yang terlibat TIDAK TAKUT KAH DENGAN ALLAH INGAT LAH.KITA HANYA INSAN KERDIL DISISIH NYA YA ALLAH TUHAN KU AMPUNILAH KAMI SEBAGAI HAMBA MU DIMUKA BUMI INI,BERILAH HIDAYAH KEINSAFAN PADA HAMBA HAMBA MU INI AGAR BERMUHASABAH DIRI


Anonymous said...
May 4, 2013 at 10:16 AM

Menjelang hari pengundian pada 5 Mei ini, rakyat diseru agar memantapkan sokongan untuk memastikan kemenangan besar kepada Barisan Nasional (BN) dan seterusnya kembali menerajui mandat kepimpinan negara.


Anonymous said...
May 4, 2013 at 10:16 AM

Setiausaha Veteran UMNO Malaysia, Datuk Mustapha Yaakub menegaskan bahawa hanya BN yang dapat melaksanakan kesinambungan pembangunan yang telah dirancang bagi memastikan Malaysia mencapai negara maju pada tahun 2020.


Anonymous said...
May 4, 2013 at 10:17 AM

“Kita mesti menunaikan tanggungjawab sebagai rakyat dan menolak semua tipu helah serta kemungkaran yang telah dilakukan oleh pakatan pembangkang,” katanya


Anonymous said...
May 4, 2013 at 10:17 AM

Tegas beliau lagi, lihat saja bagaimana pembangkang mentadbir selepas PRU ke-12 lalu dan mereka berani meletakkan atau menamakan macam-macam perkara termasuklah buku jingga dan ekonomi negara melalui pembentangan bajet sedangkan janji-janji yang sudah dibuat tidak dilaksanakan.


Anonymous said...
May 4, 2013 at 10:17 AM

“Kabinet bayangan, bajet alternatif, buku jingga dan hudud hanyalah antara bahan propaganda dalam sandiwara pembangkang untuk menarik perhatian rakyat khususnya bagi mengalihkan tunpuan rakyat.


Anonymous said...
May 4, 2013 at 10:17 AM

“Rakyat juga tak pernah lupa dengan janji 16 September kononnya kerajaan akan bertukar kepada pakatan pembangkang kerana itu juga adalah sandiwa terbesar mereka.”


Anonymous said...
May 4, 2013 at 10:17 AM

Tegasnya lagi, sekiranya benar kepimpinan pakatan pembangkang khususnya PKR sendiri berjuang untuk rakyat maka tentunya mereka akan mencari pemimpin di kalangan rakyat dan bukannya mengguna pakai kembali bekas pemimpin dari BN.


Anonymous said...
May 4, 2013 at 10:17 AM

“Ini semua mainan politik pembangkang yang hanya tahu berjanji, berjanji dan berjanji sedangkan sehingga sekarang iaitu hampir satu penggal mereka mendapat mandat di empat buah negeri tetapi apa yang telah mereka lakukan?


Anonymous said...
May 4, 2013 at 10:17 AM

“Sudahlah tidak bawa sebarang pembangunan kepada negeri-negeri tadbiran mereka malah banyak pula masalah yang timbul sebagaimana di Selangor, Kedah dan Pulau Pinang.


Anonymous said...
May 4, 2013 at 10:17 AM

“Kemungkaran yang dilakukan oleh pemimpin-pemimpin pembangkang wajib dihentikan demi kesetabilan politik, perpaduan umah dan kemakmuran ekonomi,” katanya.


Anonymous said...
May 4, 2013 at 10:18 AM

Justeru, beliau mengingatkan rakyat keseluruhan agar terus menolak kata-kata manis pembangkang yang sanggup menyatakan maca-macam janji sedangkan ia bukanlah bersifat realiti.


Anonymous said...
May 4, 2013 at 10:18 AM

“Kata-kata manis pembangkang adalah sandiwara biasa sebagaimana mereka banyak memainkan peranan dalam pelbagai janji-janji yang ditaburkan sebelum ini kepada rakyat khususnya dalam semasa berdepan Pilihan Raya Umum (PRU) ke-12 pada 2008 lalu.


Anonymous said...
May 4, 2013 at 10:18 AM

“Siapa yang berjanji pada ibu tunggal dan golongan warga emas di Selangor sehinggakan mereka telah membawa tuntutan hingga ke mahkamah? Bukankah ini juga muncul hasil daripada sandiwara pemimpin pembangkang?”


Anonymous said...
May 4, 2013 at 10:18 AM

Tambah beliau, apa pun yang dilakukan oleh Anwar, BN tetap teguh dan kukuh kerana para pemimpin di dalamnya bukan saja tidak endah apa yang dilakukan oleh pakatan pembangkang sebaliknya anggota BN lebih fokus kepada tanggungjawab dan amanah untuk rakyat.


Anonymous said...
May 4, 2013 at 10:18 AM

Dalam masa yang sama, beliau turut melahirkan keyakinan bahawa BN akan beroleh kejayaan berdasarkan prestasi cemerlang dan semangat jentera untuk memperoleh majoroti lebih dua pertiga selain merampas kembali negeri-negeri di bawah tadbiran pembangkang.


headhunter said...
May 4, 2013 at 10:41 AM

Wah! Aku dah agak kisah tisu terbang confirm berulang punya, yalah video Stopa Ali dok balun baik punya pun mereka kata bukan video asli, maka tidak hairan la kalau puak pakatan cuba nak spin dengan mengatakan video Saiful bersumpah di hadapan Kaabah adalah video palsu.


headhunter said...
May 4, 2013 at 10:42 AM

BAYANGKAN VIDEO PENUH BERWARNA SIAP ADA SUARA PUN PUAK PAKATAN KATA TIPU, video China Doll ngan Anwar jangan cerita la, ada 4 angle pun mereka tak nak percaya.


headhunter said...
May 4, 2013 at 10:42 AM

Tapi yang aku pelik puak-puak ni tak tau ke Saiful hanya menggunkan handphone E72 keluaran Nokia untuk rakaman tersebut? Dari nak suruh Anwar bersumpah puak-puak yang kononnya memperjuangkan Islam ini mempertikai video Saiful pulak.


headhunter said...
May 4, 2013 at 10:43 AM

Peliknya aku dengan mereka ni, dari korang pertikai sumpah Saiful dengan alasan bodoh tak masuk akal tu baik korang suruh je si Anwar bersumpah, kenapa la puak pakatan ni bebal? Video kamera E72 taklah secanggih Smart Handphone. Apa cerita kata diedit pakai chroma key (green screen).


Anonymous said...
May 4, 2013 at 12:36 PM

Datuk Seri Najib Tun Razak menyifatkan tindakan pakatan pembangkang yang menggunakan taktik kotor dalam berkempen bagi Pilihan Raya Umum ke-13 kali ini adalah terdesak.


Anonymous said...
May 4, 2013 at 12:39 PM

Perdana Menteri berkata Pakatan Rakyat sengaja mewujudkan suasana ketakutan dan rasa tidak selamat di kalangan orang awam menjelang PRU-13 supaya mereka tidak keluar mengundi Ahad ini.


Anonymous said...
May 4, 2013 at 12:40 PM

Beliau berkata ini sengaja dilakukan kerana Pakatan Rakyat tidak yakin akan menang, justeru mereka melakukan sesuatu apabila keputusan pilihan raya tidak memihak mereka.


Anonymous said...
May 4, 2013 at 12:41 PM

"Sebab dia tahu jika ramai penggundi tidak keluar mengundi nanti, ini akan menjejaskan peluang BN kerana biasanya kalau tahap pengundi itu tinggi, ia akan memihak kepada BN," kata beliau pada program Mandat 2013.


Anonymous said...
May 4, 2013 at 12:41 PM

Kempen pilihan raya umum (PRU) kali ini dipenuhi dengan kes-kes keganasan termasuk letupan bom di ceramah Barisan Nasional (BN) di Pulang Pinang dan beberapa kes serangan terhadap petugas BN.


Anonymous said...
May 4, 2013 at 12:42 PM

Najib yang juga Pengerusi BN berkata Pakatan Rakyat juga telah menpengaruhi dan mengeksploit masyarakat antarabangsa untuk memandang serong terhadap proses PRU di Malaysia dan menidakkan keputusan PRU nanti.


Anonymous said...
May 4, 2013 at 12:42 PM

"Sekiranya mereka kalah, mereka dah 'mind-conditioned' (pengaruhi fikiran)rakyat dan melalui media antarabangsa bahawa kononnya berlaku penipuan dan mereka nak 'discredit' (pertikai) proses PRU di Malaysia dan keputusan PRU kita nanti. "Dia nak nafi kemenangan kita dari segi moral "and it's not a moral victory" (dan bukannya kemenangan moral) sebab kononnya kita lakukan pembohongan," katanya.


Anonymous said...
May 4, 2013 at 12:43 PM

Beliau berkata ada maklumat mengenai penyediaan manual oleh ejen-ejen untuk melatih pekerja parti Pakatan Rakyat untuk menimbulkan kekecohan.


Anonymous said...
May 4, 2013 at 12:43 PM

Dalam itu, Perdana Menteri turut menasihatkan orang ramai supaya jangan takut, khasnya untuk keluar mengundi kerana pihak Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR)dan polis telah bersiap-sedia untuk menghadapi sebarang kemungkinan daripada pihak-pihak yang sengaja menimbulkan kekacauan pada hari mengundi.


Anonymous said...
May 4, 2013 at 12:43 PM

Najib menafikan dakwaan Pakatan Rakyat kononnya BN ada perancangan untuk mengeksploit peristiwa 13 Mei 1969 dan turut menafikan BN ada menyebarkan mesej-mesej yang bertujuan menimbulkan kebencian orang ramai terhadap BN.

"Kita tak sebodoh itu. Takkan kita nak hantar mesej yang rosakkan kita," katanya.


Anonymous said...
May 4, 2013 at 5:24 PM

Therefore, he reminded people that continue to push the whole sweet words that are willing to express opposition kinds of promises when it is not the nature of reality.


Anonymous said...
May 4, 2013 at 5:24 PM

Secretary Veterans UMNO Malaysia, Datuk Mustapha Yaakub insists that the just BN which able to implement continuity development which has been planned for ensure Malaysia achieve developed country on year 2020.


Anonymous said...
May 4, 2013 at 5:24 PM

By the day balloting on May 5 this, the people been urged so that strengthen the support to ensure a great victory to the Barisan Nasional (BN) and the next back spearhead mandate country's leadership.


Anonymous said...
May 4, 2013 at 5:24 PM

"It's all politics opposition who only know promise, pledge and promise whereas until now, almost a term they have the mandate in four states, but what did they do?


Anonymous said...
May 4, 2013 at 5:24 PM

"Denial made by opposition leaders must be stopped for the sake of political stability, unity and economic prosperity of the Ummah," he said.


Anonymous said...
May 4, 2013 at 8:04 PM

Kalau BN menang mungkin betullah si pantat nih....


Anonymous said...
May 5, 2013 at 11:05 AM

KALAU NAK TAU SEMUA INI TUMBANGKAN UMNO BN


Lena said...
May 7, 2013 at 4:58 PM

Isu ini berpanjangan. Sudah pasti ada sindiket yang tidak diketahui.


Jordan Lim said...
May 7, 2013 at 5:00 PM

Kempen yang dijalankan harus utamakan keselamatan .


Jahya Khan said...
May 7, 2013 at 5:01 PM

Serahkan kepada professional untuk mengenal pastikannya.


Milly said...
May 7, 2013 at 5:03 PM

Kes Saiful harus disiasat. Ayah beliau juga bertukar-tukar laporannya.


Ameerul said...
May 7, 2013 at 5:04 PM

Someone intend to manipulate the video for some secret agenda.


Guo Guo said...
April 9, 2015 at 11:11 AM

zheng1230. 4.9
jordan shoes
michael kors outlet
swarovski outlet
cheap ray ban sunglasses
tods shoes
ralph lauren outlet
adidas shoes
m a c cosmetics
true religion outlet
louis vuitton outlet online
beats by dre,dr dre,beats headphones
true religion jeans
kate spade outlet
ed hardy clothing
mont blanc pens for sale
ray ban outlet
lebron 10,lebron 11,lebron 12
new balance
toms shoes
nike air force 1
kate spade sale
tiffany and co
coach outlet online
ghd hair straighteners
abercrombie outlet
nike air max uk
ferragamo shoes
louis vuitton outlet stores
coach factory outlet
air max 95
nike roshe run
hollister uk
insanity workout
ralph lauren
beats headphones
coach outlet
babyliss
iphone 6 case
fred perry shirts
nfl jerseys wholesale
ray-ban sunglasses


mao qiuyun said...
May 15, 2015 at 7:28 PM

zheng123 5.15
michael kors sale
true religion jeans outlet
valentino shoes
kate spade handbags
hollister clothing store
coach outlet online
abercrombie outlet
kate spade outlet
roshe run women
coach outlet store
coach outlet
adidas wings
toms shoes outlet online
true religion jeans
michael kors outlet
true religion outlet
soccer jerseys for sale
tods outlet
mlb jerseys wholesale
fred perry polo shirts
chanel handbags
celine outlet
ralph lauren outlet online
fitflop sandals
burberry handbags
beats solo
nba jerseys wholesale
converse shoes
lacoste shoes
salomon speedcross 3
chanel bags
oakley sunglasses


Wenhao Guo said...
July 30, 2015 at 3:44 PM

zd0730
raiders jerseys
nike sneakers
cheap oakley sunglasses
hermes bags
nike air max
falcons jersey
nike air huarache
nike huarache
christian louboutin outlet
michael kors uk
ray ban sunglasses
hermes outlet online
barcelona jersey
colts jerseys
prada sneakers
san francisco 49ers jerseys
michael kors outlet online
oakley sunglasses
oakley sunglasses
prom dresses
nike running shoes
real madrid jersey
gucci outlet
nike roshe,nike roshe run uk,nike roshe uk,roshe run,nike roshe run,roshe run women,rushe run men
north face jackets
nike free 5.0
michael kors uk outlet
jerome simpson jersey,marcus sherels jersey,phil loadholt jersey,tom johnson jersey
nike roshe
coach outlet store
lebron james jersey
evening dresses
the north face uk
vans sneakers
north face outlet


张栋 said...
August 28, 2015 at 9:29 AM

zd0828
nike roshe run
stephen curry jersey
air max 2015
chicago blackhawks jersey
kansas city chiefs jerseys
nike air huarache,nike huarache,nike huarache sneakers,nike huarache shoes
nike roshe
stuart weitzman boots
nike air max
cartier watches
wedding dresses
soccer jerseys,cheap soccer jerseys,cheap soccer jerseys for sale,soccer jersey,usa soccer jersey,football jerseys
air max 2014
vibram fivefingers
north face jackets
dansko clogs
cheap football shirts
warriors jerseys
nfl jerseys wholesale
tommy hilfiger outlet online
nike air max 2015
tim brown jersey,art shell jersey,kenny stabler jersey,john matuszak jersey,howie long jersey
kyrie irving jersey
nike air max,nike roshe,nike huarache
mlb jerseys
north face outlet
mont blanc pens
peter konz jersey,paul worrilow jersey,prince shembo jersey
football shirts uk,soccer jerseys uk,cheap soccer jerseys uk
futbol baratas